W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

ul. Szczęśliwicka 40
02-353 Warszawa

NIP: 525-00-05-840
REGON: 000001488

Tel.: 22 589 36 00
Fax: 22 658 11 18 / Kancelaria

Zakup usługi Forti EDR

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup usługi Forti EDR w wydaniu chmurowym
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 130 000 PLN
Termin składania ofert
Sposób składania ofert mailowo
rozstrzygnięcie

WYBÓR OFERTY (NOTATKA)

 

W przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na zakup licencji Fortigate Forti EDR w wydaniu chmurowym na okres 3 lat do dnia 2023-01-25 do godz. 10.00 wpłynęły następujące oferty:

 

LP

Firma

wartość netto w zł

1

Koma Nord sp. z o.o.

329 920,00

2

ICT2B Sp. z o.o.

128 549,00

3

Netsecure Sp. z o.o.

129 100,00

4

MS-IT Systemy Informatyczne 

300 000,00

 

W wyniku niniejszego zapytania wybrano jako najkorzystniejszą ofertę firmy:

 

ICT2B Sp. z o.o.,

ul. Sarmacka 18/115,

02-972 Warszawa

NIP: 5361920517;

 

Kwota oferty usługi Forti EDR w wydaniu chmurowym

netto: 128 549,00 PLN,

brutto: 158 115,27 

DIM 1.2.21.2023                                                  Warszawa, dnia 2023-01-20

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej zaprasza do złożenia ofert w Zapytaniu Ofertowym na: zakup usługi Forti EDR w wydaniu chmurowym.


Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.


Planowany termin wykonania zamówienia – do 31.01.2023 r.


Zamawiający żąda/nie żąda wniesienia wadium


Wadium ma być wpłacone na następujący rachunek bankowy  -  nie dotyczy


W wyniku niniejszego zapytania z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zamawiający przedstawia istotne postanowienia umowy (zał. nr 3) 


Miejsce i termin składania ofert: 

do  25.01.2023 r. do godz. 10.00


Oferty można składać: 

e-mailem przesłać na adres: kk@aps.edu.pl

Osoba do kontaktów: Krzysztof Kochanowski, tel. 22-589-36-36, e-mail kk@aps.edu.pl

Załączniki

Wzór umowy pdf, 267 kB

Powiadom znajomego