Przyjmowanie i załatwianie spraw
Korespondencja kierowana do Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej jest przyjmowana:
- za pośrednictwem poczty na adres:
Akademia Pedagogiki Specjalnej, ul. Szczęśliwicka 40,02-353 Warszawa
- za pośrednictwem: Elektronicznej Skrzynki Podawczej
Elektroniczna skrzynka podawcza Akademii Pedagogiki Specjalnej jest dostępna na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Adres platformy: http://epuap.gov.pl/
Aby złożyć dokument za pośrednictwem platformy ePUAP prosimy skorzystać z formularza "Pismo ogólne do podmiotu publicznego" (należy wcześniej zalogować się do platformy ePUAP).
Formularz ogólny ESP Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
UWAGA!
W celu złożenia pisma (wniosku) do Akademii Pedagogiki Specjalnej za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej konieczne jest uprzednie założenie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Założenie konta przebiega obecnie w dwóch etapach (założenie konta i "założenie organizacji"), ponieważ zgodnie z wymaganiami ePUAP konieczne jest powiązanie konta z "organizacją". UWAGA! Przez termin "organizacja" w tym przypadku rozumie się instytucję lub osobę fizyczną.
Po założeniu konta dokumenty elektroniczne należy przygotować za pomocą formularza udostępnionego na platformie ePUAP i podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym z ważnym certyfikatem. Możliwe jest dodawanie załączników w formatach plików: DOC, ODT, RTF, PDF, XLS, SXC, TXT, JPG, TIF, GIF, ZIP, TAR.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB, wielkość pojedynczego załącznika nie może przekraczać 3,5MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
- faxem: +48 22 658 11 18
- bezpośrednio w Kancelarii (pokój 4069 budynek D) od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-14.00
W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są w drodze aktu administracyjnego (decyzja, postanowienie) zaświadczenia lub odpowiedzi na pismo.
O sposobie załatwienia sprawy Akademia Pedagogiki Specjalnej powiadamia zainteresowanego pisemnie w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.
Na podstawie art. 9 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243), Akademia Pedagogiki Specjalnej informuje, że zapewnia osobom uprawnionym możliwość korzystania z pomocy tłumacza języka migowego oraz następujące środki wspierające komunikowanie się:
- pocztą elektroniczna, którą można kierować na adres aps@aps.edu.pl
- faks do Kancelarii +48 22 658 11 18.
Osoba uprawniona powinna zgłosić chęć skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego lub innej formy komunikowania się co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą w Akademii (z wyłączeniem sytuacji nagłych) za pośrednictwem osoby przybranej, faksem lub mailem.
W celu usprawnienia obsługi osoby uprawnionej zaleca się, by w zgłoszeniu określić przedmiot sprawy oraz wskazać sposób kontaktowania się w sprawach związanych z ustaleniem terminu wizyty, formy komunikowania się itp.
- od 30.12.2023 r. na adres do e-doręczeń Uczelni.
Osoby zainteresowane wnoszeniem lub odbieraniem pism w formie elektronicznej będą mogły uzyskać swój adres do e-doręczeń poprzez stronę e-Doręczenia - e-Doręczenia - Portal Gov.pl (www.gov.pl)
- w zakresie postępowań stypendialnych w systemie USOSweb.
- w zakresie postępowań przetargowych poprzez portal zakupowy Urzędu Zamówień Publicznych.
Skargi, wnioski , petycje
Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków w Akademii Pedagogiki Specjalnej odbywa się:
- za pośrednictwem poczty na adres: Akademia Pedagogiki Specjalnej, ul. Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa
- faxem: +48 22 658 11 18
UWAGA:
Nadsyłane skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek