W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Wróć

Zakup tonerów do drukarek

Zamówienie na: Zakup tonerów do drukarek
Stan zamówienia: Rozstrzygnięte
Numer sprawy:
Zamawiający: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Wartość szacunkowa: poniżej 130 000 PLN
Termin składania ofert: 12.12.2022 10:00
Miejsce składania ofert: pisemnie, mailem

Rozstrzygnięcie:

DIM 8.2.21.2022                                                 Warszawa, dnia 2022-12-12

 

WYBÓR OFERTY

W przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na dostawę tonerów do drukarek, do dnia 2022-12-12 do godz. 10.00 wpłynęły następujące oferty:

 

LP

Firma

 

wartość netto w zł

wartość brutto w zł

1.        

AMG Vision Sp. Z o.o.

16 589,07

20 404,56

2.        

Compset S.J.

15 585,21

19 169,80

3.        

Saio Ł. Bomba

16 254,00

20 404,56

4.        

JM Data

14 115,00

17 361,45

 

W wyniku niniejszego zapytania wybrano ofertę firmy:

JM Data Sp. z o. o. Sp. k.

ul. Zwoleńska 65a, 04-761 Warszawa

nip: 5242476743

regon: 015571515

krs: 0000738886

Kwota oferty netto 14 115,00 PLN, 17 361,45 brutto

jako najkorzystniejszą cenowo.

Warszawa, dnia 2022-12-07.

ZAPYTANIE OFERTOWE


Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej zaprasza do złożenia ofert w Zapytaniu Ofertowym na: zakup tonerów do drukarek

Planowany termin wykonania zamówienia – do 21.12.2022 r.

Zamawiający żąda/nie żąda wniesienia wadium

Wadium ma być wpłacone na następujący rachunek bankowy  -  nie dotyczy

Miejsce i termin składania ofert:

do  12.12.2022 r. do godz. 10.00

Oferty można składać:

pisemnie na adres ul. Szczęśliwicka 40,  02-353 Warszawa lub złożyć w kancelarii (pok. 1099, bud. „A”, parter) lub przesłać e-mailem na adres: kk@aps.edu.pl

Osoby do kontaktów: Krzysztof Kochanowski, tel. 22-589-36-36, e-mail kk@aps.edu.pl

 

Załączniki:

Specyfikacja
pdf, 111 kB
Odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kochanowski
Wytworzył: Krzysztof Kochanowski
Data wytworzenia: 07.12.2022
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 07.12.2022 12:25
Liczba pobrań: 138
Odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kochanowski
Wytworzył: Krzysztof Kochanowski
Data wytworzenia: 07.12.2022
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 07.12.2022 12:13
Ostatnio zaktualizował: Krzysztof Kochanowski
Data ostatniej aktualizacji: 12.12.2022 14:34
Liczba wyświetleń: 15