W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Wróć

Zakup tonerów do drukarek

Zamówienie na: Zakup tonerów do drukarek
Stan zamówienia: Rozstrzygnięte
Numer sprawy:
Zamawiający: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Wartość szacunkowa: poniżej 130 000 PLN
Termin składania ofert: 29.06.2023 10:00
Miejsce składania ofert: mailem

Rozstrzygnięcie:

DIM 3.2.21.2023                                                                   Warszawa, dnia 2023-06-29

 

WYBÓR OFERTY (Notatka)

W przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na dostawę tonerów do drukarek (publikacja w BIP 2023-06-21), do dnia 2023-06-29 do godz. 10.00 wpłynęły następujące oferty:

LP

Firma

wartość netto w zł

1.       

Drukstar W. Wierzbicki

7690,00

2.       

ITDruk S.C.

8010,00

3.       

PZI Meditronic

9246,38

4.       

Komax9 Sp. z o.o.

7180,00

5.       

Printland

8062,00

W wyniku niniejszego zapytania wybrano ofertę firmy:

Komax Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn
NIP: 7391573151  
Regon: 510417432

Kwota oferty netto 7180,00 PLN -8831,00 brutto jako najkorzystniejszą cenowo.


ZAPYTANIE OFERTOWE


Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej zaprasza do złożenia ofert w Zapytaniu Ofertowym na: zakup tonerów do drukarek


Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.


Planowany termin wykonania zamówienia – do 07.07.2022 r.


Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


Miejsce i termin składania ofert: 

do  29.06.2023 r. do godz. 10.00


Oferty można składać: 

pisemnie na adres ul. Szczęśliwicka 40,  02-353 Warszawa lub złożyć w kancelarii (pok. 1099, bud. „A”, parter) lub przesłać e-mailem na adres: kk@aps.edu.pl

Osoby do kontaktów: Krzysztof Kochanowski, tel. 22-589-36-36, e-mail kk@aps.edu.pl

Załączniki:

dokumentacja zapytania
pdf, 246 kB
Wytworzył: Krzysztof Kochanowski
Data wytworzenia: 21.06.2023
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 21.06.2023 10:27
Liczba pobrań: 110
Odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kochanowski
Wytworzył: Krzysztof Kochanowski
Data wytworzenia: 21.06.2023
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 21.06.2023 10:27
Ostatnio zaktualizował: Krzysztof Kochanowski
Data ostatniej aktualizacji: 29.06.2023 15:26
Liczba wyświetleń: 3