W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Wróć

DIM 9.2.23.230.2025

Zamówienie na: Zakup i dostawę wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego urządzeń podtrzymania napięcia UPS
Stan zamówienia: Unieważnione
Numer sprawy: DIM 9.2.23.230.2025
Zamawiający: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Wartość szacunkowa: poniżej 130 000 PLN
Termin składania ofert: 07.11.2025 09:00
Miejsce składania ofert: @ mailem

Powód unieważnienia:

DIM 9.2.23.230.2025                                                Warszawa, dnia 2025-10-30

 WYBÓR OFERTY (Notatka)

W przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na zakup i dostawę urządzeń podtrzymania napięcia UPS wraz z montażem w siedzibie APS
Kod CPV: 35100000-5, 31682530-4
(zapytanie ofertowe BIP z dn. 30.10.2025), do dnia 07.11.2025 r. do godz. 09.00 wpłynęły następujące oferty wartość netto w zł.:
1.       Amaro Sp. z o.o. - 105 000,00 PLN
2.       Comex S.A.- 101 120,00 PLN

Wartość ofert przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania, w związku z tym nie wybrano żadnej z ofert.

Zamawiający unieważnia postępowanie. 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej zaprasza do złożenia ofert w zapytaniu ofertowym na:

zakup i dostawę urządzeń podtrzymania napięcia UPS wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego.

Kod CPV: 35100000-5, 31682530-4

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Planowany termin wykonania zamówienia – 30 dni od daty podpisania umowy

Zamawiający żąda/nie żąda wniesienia wadium

Wadium ma być wpłacone na następujący rachunek bankowy  -  nie dotyczy

W wyniku niniejszego zapytania z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści (zał. nr 2) / 

Miejsce i termin składania ofert: 

do  07.11.2025 r. do godz. 09.00

Oferty można składać: 

pisemnie na adres ul. Szczęśliwicka 40,  02-353 Warszawa lub złożyć w kancelarii (pok. 1099, bud. „A”, parter) lub przesłać e-mailem na adres: kk@aps.edu.pl 

Osoby do kontaktów: Krzysztof Kochanowski, tel. 501102955, e-mail kk@aps.edu.pl 

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kochanowski
Wytworzył: Krzysztof Kochanowski
Data wytworzenia: 30.10.2025
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 30.10.2025 16:43
Liczba pobrań: 34
Odpowiedzi na pytania
pdf, 40 kB
Odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kochanowski
Wytworzył: Krzysztof Kochanowski
Data wytworzenia: 05.11.2025
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 05.11.2025 15:47
Liczba pobrań: 11
Unieważnienie zapytania
pdf, 183 kB
Odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kochanowski
Wytworzył: Krzysztof Kochanowski
Data wytworzenia: 07.11.2025
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 07.11.2025 16:41
Liczba pobrań: 2
Odpowiedzialny za treść: Krzystzof Kochanowski
Wytworzył: Krzystzof Kochanowski
Data wytworzenia: 30.10.2025
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 30.10.2025 15:58
Ostatnio zaktualizował: Krzysztof Kochanowski
Data ostatniej aktualizacji: 07.11.2025 16:41
Liczba wyświetleń: 69