DIM 8.2.23.230.2025
| Zamówienie na: | Zakup komputerów i monitorów |
|---|---|
| Stan zamówienia: | Rozstrzygnięte |
| Numer sprawy: | DIM 8.2.23.230.2025 |
| Zamawiający: | Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej |
| Tryb zamówienia: | Zapytanie ofertowe |
| Rodzaj zamówienia: | Dostawy |
| Wartość szacunkowa: | poniżej 130 000 PLN |
| Termin składania ofert: | 06.11.2025 09:00 |
| Miejsce składania ofert: | @ mailem |
Rozstrzygnięcie:
DIM 8.2.23.230.2025 Warszawa, dnia 2025-11-07
WYBÓR OFERTY (Notatka)
W przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na zakup i dostawę komputerów AIO i monitorów dla APS
Kod CPV: 30200000-1, 30231300-0
(zapytanie ofertowe BIP z dn. 29.10.2025), do dnia 06.11.2025 r. do godz. 09.00 wpłynęły następujące oferty - wartość netto w zł.:
1. Framko 2 spółka jawna J.Strykowski S.MiazgaSiedziba - 107 261,20 PLN
2. MDP Polska ITS Sp. z o.o., - 108 010,00 PLN
3. 4PPL sp. z o.o. - 100 659,00 PLN
4. Nextdata Sp. z o.o. - 101 500,00 PLN
5. IT Solution Factor Sp. z o.o. - 97 077,00 PLN
W wyniku niniejszego zapytania wybrano ofertę firmy jako najatrakcyjniejszą cenowo spełniającą warunki Zamawiającego:
IT Solution Factor Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa
NIP 5223088543
KRS 0000672754
Kwota oferty netto 97 077,00 PLN –brutto 119 404,71 PLN
Po uzyskaniu przez Zamawiającego zaświadczenia z Ministerstwa Edukacji (zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług z 11 marca 2004r. –Dz.U.2022.931 t.j.
z dnia 2022.04.29 art. 83, ust. 1, pkt 26 - załącznik nr. 8) zostanie przez Wykonawcę zastosowana 0 % stawka VAT.
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
ZAPYTANIE OFERTOWE
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej zaprasza do złożenia ofert w zapytaniu ofertowym na: zakup i dostawę komputerów i monitorów
Kod CPV: 30200000-1, 30231300-0
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Planowany termin wykonania zamówienia – 7 dni od daty podpisania umowy
Zamawiający żąda/nie żąda wniesienia wadium
Wadium ma być wpłacone na następujący rachunek bankowy - nie dotyczy
W wyniku niniejszego zapytania z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści (zał. nr 2)
Miejsce i termin składania ofert:
do 06.11.2025 r. do godz. 09.00
Oferty można składać:
pisemnie na adres ul. Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa
lub złożyć w kancelarii (pok. 1099, bud. „A”, parter)
lub przesłać e-mailem na adres: kk@aps.edu.pl
Osoby do kontaktów: Krzysztof Kochanowski, tel. 501102955, e-mail kk@aps.edu.pl
Wyjaśnienie:
poz. 2 właściwy kod producenta: 12SD0023PB
| Odpowiedzialny za treść: | Krzystzof Kochanowski |
|---|---|
| Wytworzył: | Krzystzof Kochanowski |
| Data wytworzenia: | 29.10.2025 |
| Opublikował w BIP: | Krzysztof Kochanowski |
| Data opublikowania: | 29.10.2025 16:04 |
| Ostatnio zaktualizował: | Krzysztof Kochanowski |
| Data ostatniej aktualizacji: | 07.11.2025 16:27 |
| Liczba wyświetleń: | 137 |