W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Wróć

DIM 5.2.21.2025

Zamówienie na: Zakup laptopów
Stan zamówienia: Rozstrzygnięte
Numer sprawy: DIM 5.2.21.2025
Zamawiający: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Wartość szacunkowa: do 30 000 euro
Termin składania ofert: 08.10.2025 09:00
Miejsce składania ofert: @ mailem

Rozstrzygnięcie:

WYBÓR OFERTY (Notatka)

W przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na zakup i dostawę laptopów – Kod CPV: 30213100-6 - 
(zapytanie ofertowe 2025-09-30), do dnia 2025-10-08 do godz. 09.00 wpłynęły następujące oferty - wartość brutto w zł

1.       Framko 2 Sp. j. - 27878,89
2.       Centrum Informatyczne PolSoft - 27699,60
3.       InfoLogic A. Olszar Sp. j. - 24993,60

W wyniku niniejszego zapytania wybrano ofertę firmy jako najatrakcyjniejszą spełniającą warunki równoważności do wymienionego w zapytaniu modelu:

InfoLogic A. Olszar Sp. j.
ul. Ustrońska 20 43-400 Cieszyn
NIP 548-219-22-41

Kwota oferty netto 20 320,00 PLN –brutto  24 993,60 PLN 
 
Ad 1 – oferta spełnia wszystkie warunki techniczne, najwyższa cena

Ad. 2 oferta równoważna oferuje lepsze niż wymagane warunki techniczne, średnia cena

Ad. 3 oferta równoważna oferuje minimalnie słabsze akceptowalne z punktu widzenia Zamawiającego wymagania techniczne (niższa częstotliwość procesora, przy utrzymanych pozostałych parametrach), najniższa cena

Warszawa 2025-10-02

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej zaprasza do złożenia ofert w zapytaniu ofertowym na: zakup i dostawę laptopów
Kod CPV: 30213100-6

Zapytanie ofertowe do pobrania jako plik w załączeniu

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Planowany termin wykonania zamówienia – 7 dni od daty podpisania umowy
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Wadium ma być wpłacone na następujący rachunek bankowy - nie dotyczy
W wyniku niniejszego zapytania z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści (zał. nr 2)
Miejsce i termin składania ofert:
do 08.10.2025 r. do godz. 09.00
Oferty można składać:
pisemnie na adres ul. Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa lub złożyć w kancelarii (pok. 1099, bud. „A”, parter)

lub przesłać e-mailem na adres: kk@aps.edu.pl
Osoby do kontaktów: Krzysztof Kochanowski, tel. 501102955, e-mail kk@aps.edu.pl

Załączniki:

Druk zapytania
pdf, 404 kB
Odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kochanowski
Wytworzył: Krzysztof Kochanowski
Data wytworzenia: 02.10.2025
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 02.10.2025 12:48
Liczba pobrań: 24
Wybór oferty
pdf, 192 kB
Odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kochanowski
Wytworzył: Krzysztof Kochanowski
Data wytworzenia: 10.10.2025
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 10.10.2025 14:56
Liczba pobrań: 4
Odpowiedzialny za treść: Krzystzof Kochanowski
Wytworzył: Krzystzof Kochanowski
Data wytworzenia: 02.10.2025
Opublikował w BIP: Krzysztof Kochanowski
Data opublikowania: 02.10.2025 12:48
Ostatnio zaktualizował: Krzysztof Kochanowski
Data ostatniej aktualizacji: 13.10.2025 13:23
Liczba wyświetleń: 51