DIM 5.2.21.2025
| Zamówienie na: | Zakup laptopów |
|---|---|
| Stan zamówienia: | Rozstrzygnięte |
| Numer sprawy: | DIM 5.2.21.2025 |
| Zamawiający: | Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej |
| Tryb zamówienia: | Zapytanie ofertowe |
| Rodzaj zamówienia: | Dostawy |
| Wartość szacunkowa: | do 30 000 euro |
| Termin składania ofert: | 08.10.2025 09:00 |
| Miejsce składania ofert: | @ mailem |
Rozstrzygnięcie:
WYBÓR OFERTY (Notatka)
W przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na zakup i dostawę laptopów – Kod CPV: 30213100-6 -
(zapytanie ofertowe 2025-09-30), do dnia 2025-10-08 do godz. 09.00 wpłynęły następujące oferty - wartość brutto w zł
1. Framko 2 Sp. j. - 27878,89
2. Centrum Informatyczne PolSoft - 27699,60
3. InfoLogic A. Olszar Sp. j. - 24993,60
W wyniku niniejszego zapytania wybrano ofertę firmy jako najatrakcyjniejszą spełniającą warunki równoważności do wymienionego w zapytaniu modelu:
InfoLogic A. Olszar Sp. j.
ul. Ustrońska 20 43-400 Cieszyn
NIP 548-219-22-41
Kwota oferty netto 20 320,00 PLN –brutto 24 993,60 PLN
Ad 1 – oferta spełnia wszystkie warunki techniczne, najwyższa cena
Ad. 2 oferta równoważna oferuje lepsze niż wymagane warunki techniczne, średnia cena
Ad. 3 oferta równoważna oferuje minimalnie słabsze akceptowalne z punktu widzenia Zamawiającego wymagania techniczne (niższa częstotliwość procesora, przy utrzymanych pozostałych parametrach), najniższa cena
Warszawa 2025-10-02
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej zaprasza do złożenia ofert w zapytaniu ofertowym na: zakup i dostawę laptopów
Kod CPV: 30213100-6
Zapytanie ofertowe do pobrania jako plik w załączeniu
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Planowany termin wykonania zamówienia – 7 dni od daty podpisania umowy
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Wadium ma być wpłacone na następujący rachunek bankowy - nie dotyczy
W wyniku niniejszego zapytania z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści (zał. nr 2)
Miejsce i termin składania ofert:
do 08.10.2025 r. do godz. 09.00
Oferty można składać:
pisemnie na adres ul. Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa lub złożyć w kancelarii (pok. 1099, bud. „A”, parter)
lub przesłać e-mailem na adres: kk@aps.edu.pl
Osoby do kontaktów: Krzysztof Kochanowski, tel. 501102955, e-mail kk@aps.edu.pl
| Odpowiedzialny za treść: | Krzystzof Kochanowski |
|---|---|
| Wytworzył: | Krzystzof Kochanowski |
| Data wytworzenia: | 02.10.2025 |
| Opublikował w BIP: | Krzysztof Kochanowski |
| Data opublikowania: | 02.10.2025 12:48 |
| Ostatnio zaktualizował: | Krzysztof Kochanowski |
| Data ostatniej aktualizacji: | 13.10.2025 13:23 |
| Liczba wyświetleń: | 60 |